Oude rassen

Deze pagina wordt binnenkort aangevuld met de volgende rassen:

Pirouette zomer brouwgerst
Zephyr zomer brouwgerst
Bigo zomer voedergerst
Haver Zeeuwse partij
Walchers kogelboontje

Zeeuwse witte tarwe

Uit: Bijzondere Plantenteelt door J.Z. ten Rodengate Marissen
Eerste Deel: Bouwland I (meelvruchten)
Derde Druk, bewerkt door J. Elema
Uitgave J.B. Wolters' U.M. - Groningen, Den Haag, 1923

Vrienden die ons financieel willen ondersteunen:

De Stichting Op Goede Gronden heeft in een jaar al veel bereikt. Maar we willen nog zoveel meer: oude rassen telen, werktuigen aanschaffen en restaureren , jongeren informeren en opleiden en vooral heel veel mensen laten genieten van het mooie platteland met de geuren, kleuren en geluiden van vroeger…. het werk is nooit af. Draagt u landbouw, cultureel erfgoed en het platteland in Zeeland een warm hart toe, wordt dan ook vriend.

Wilt u ons werk financieel ondersteunen of op een andere wijze bijdrage aan de doelstelling van de Stichting Op Goede Gronden, meldt u dan als Vriend of Vriendin van de Stichting via het Contactformulier onder Contact. Met een jaarlijkse bijdrage van € 15 (een groter bedrag is zeer welkom) wordt u vriend van de Stichting Op Goede Gronden, te storten op bankrekening 15 69 68 487 van Rabobank Walcheren/Noord-Beveland ten name van de Stichting Op Goede Gronden. De belastingdienst heeft de Stichting OGG aangewezen als een Algemeen Nut Beogende Instelling per 1 januari 2010, wat betekent dat eventuele giften voor de Belastingen aftrekbaar zijn. Als vriend van de Stichting wordt u op de hoogte gehouden van de activiteiten van Op Goede Gronden via de Nieuwsbrief en van ander nieuws.

Meldt u nu aan!